En ledig helg är snart över

Söndag och det innebär att jag snart måste återvända till jobbet, buhu. Men jag har hittat skrattet igen, och det är underbart. Har nog inte skrattat såhär mycket på väldigt väldigt länge. Det är tack vare min underbara familj, tack för helgen med er (speciellt systeryster).

Är fortfarande kvar ute i Skärblacka och ska bege mig in till mig ikväll. Kanske ska förbereda lite matlådor till måndag-tisdag. Lika bra så slipper jag äta MAXmat den här veckan. Åt det hela förra veckan typ och e lite less på det så nu blir det matlådor.

Veckan som kommer tar flera som jag känner studenten. Jag ska gå på Martin Nilson och Anna Allerth&Ida Thidbloms utspring och sen vidare till Martins studentmottagning. Jag är ledig den dagen och hoppas att vädret blir bra.

Han har blivit så konstig. Hör inte av sig, är riktigt dryg. Ja listan kan göras lång. Jag förstår inte något, och han vägrar säga vad det är som hänt eller vad det är jag gjort. Väx upp och skärp dig säger jag!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0