Student09

Det har dragit ihop sig mot utspringsdagen för studenterna av årgången 2009. Jag vet vad de kommer genomgå denna dag. En stor blandning av lycka, vemod, och skräck (men såklart mest lycka då).

Om två år är det min kära syster som springer ut, hon blir en årgång 2011. Då kommer vara en annan lycklig dag i mitt liv, då jag älskar henne enormt mycket och kommer uppvakta henne rejält mycket. Jag ska göra hennes dag helt perfekt.

Men idag så ska jag:
- uppvakta Anna Allerth & Ida Thidblom på deras utspring
- uppvakta Martin Nilson på hans utspring och även hans mottagning
- förmodligen ha en riktigt kul kväll med LisaB

Håller mina tummar för bra väder idag. Uppehåll åtminstone!!


STUDENTPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0