Vilken tysnad det blev

Känner mig redan på bättre humör och vill bryta tystnaden.

Sov väääldigt länge idag och orkade inte gå upp förrän vid halv två ( jag jobbade ju natt, så då får man det ). Så nu har jag ätit frukost och funderar på att ta tag i disken innan jobbet, bara att det är så himla tråkigt. Skulle jag ha plats för en diskmaskin så skulle jag absolut ha en här, såååå mycket smidigare för mig som samlar på mig mycket disk fort.

Nu har jag bara två pass kvar på jobbet innan min lediga helg, kan inte beskriva hur skönt det känns. Underbart! Ska åka ut till mamma och pappa och spendera dagarna där tror jag, om jag inte får för mig att stanna hemma och pyssla. Men tror alla vänner är rätt så upptagna. Får försöka få tag i LisaB och se om man kan få träffa henne nåt efter hennes Asien-resa, hon är ju hemma nu. Som jag saknat henne.

Han ringde inatt, fast han vet att jag inte vill att han ska göra det. Jag tröck bort honom men då började han smsa, så jag var tvungen att svara och säga att han skulle sluta. Såklart att han ska börja hålla på såhär när jag väl tagit steget att bryta kontakten. Lämna mig ifred nu!

Igår innan jobbet skulle jag ut till IngelstaShopping och köpa den fina skjorttunikan som inte fanns i min storlek på GinaTricot i city. Det slutade med två sådana i vtt och en vit&blårandig, sen svängde jag in på HM också och där hittade jag två snygga shorts ( ett par i denimtyg och ett i svart ) till halva priset, så köpte jag ett par mjukisshorts också som jag kan använda som nattplagg.

När jag skulle ge mig ut till Ingelsta så hade jag tagit på mig mina fina jeansleggings och ett par ballerinaskor och mina svarta långa jacka till det för det var lite ruskigt väder ute, vad tror ni händer efter att jag gått 100m? Jo det har skvätt upp smutsprickar bak på byxorna, jag springer hem ( arg som bara den ) och byter till andra kläder och sen ger jag mig iväg. Så nu måste jag skaffa tvättid också.

Nu sitter jag här och äter en PIGGELIN och försöker skriva lite...

        


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0