Älskade underbara

den 26 juni 1992 föddes min älskade underbara lillasyster Nicoline. Hon var liten och tanig när hon föddes men så underbart vacker. Jag hade blivit storasyster och var världens lyckligaste. Det skiljer fem år på mig och min syster, men nu märks det bara mindre och mindre att åldersskillnaden är så stor.

Det är inte lika stor skillnad på 16 och 21 som det är på 11 och 16. Det jag vill säga med detta är att min syster och jag har fått så väldigt mycket bättre kontakt med varandra än vad vi haft tidigare. Hon är som en av mina närmaste vänner som jag kan berätta allt för.

Jag älskar dig Nicoline <3



Kommentarer
Postat av: Nicoline

pussgurka vad jag tycker om dig! <3 love.

2009-03-10 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0