ÄNNU EN NATT

NEDRÄKNING TRYSIL : 8 DAGAR KVAR!



Nu var dessa stängningsdagar slut och livet kan återgå till en normal dygnsrytm, eller? Kroppen är ju lite ur balans när man gått natt så jag lovar inte att jag kommer vara så fit for fight de två närmaste dagarna. Men måste upp innan tolv i alla fall för mellan tolv och ett kommer min nya kyl&frys.

Imorgon ska jag även städa och laga god mat har jag tänkt. Kanske en promenad runt strömmen också, det är ju härligt om solen tittar fram.

Nehe nu håller mina ögon på att slockna här. Hörs säkert senare idag, när jag fått sova några timmar.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Syster

jag kommer på fredag, tror jag! :P yey! :D

2009-03-05 @ 09:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0