Chefspass

Nu har jag gått mitt andra chefspass, det idag var mer som det ska vara än det igår. Igår gick jag bara till 11 ( då Linköping1 kom och tog över med fyra härliga tjejer ) men idag jag jag från 6.30-18. Det är krävande att gå chefspass kan jag säga, måste hålla ordning på allt och vara riktigt uppmärksam samtidigt som man ska hålla humöret uppe. Men det har gått bra och imorgon är jag chef över Jimmy, hahaha. Det är ju tvärtom annars, men det är tur att han är med när det blir en jätteleverans.

Nu ska jag ta en dusch och sedan laga mat så jag har matlåda imorgon, köttfärsfyllda pannkakor. Så ska jag samtidigt göra bara pannkakor till kvällsmat. MUMMA!

På lördag mina vänner, då blir det utgång med en massa roligt folk. Jag ser såååå fram emot det. Fira Eva som fyllde 22 igår också, det är hennes födelsedagsfest vi ska på innan. Jag har laddat upp med vin och cider, innan ska jag och Sofia äta middag och göra oss iordning tillsammans. Har faktiskt saknat min Kreggan.

Nehe pannkakor var det och en dusch . . .


PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: vi har det jätte bra. klänningen är köpt på hm förra våren =)



kram

2009-03-27 @ 23:08:46
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0