I'M BACK

Nu är jag tillbaka i bloggandet igen. Efter en välbehövlig semester i Trysil med familjen och nu några dagars arbete så är jag tillbaka på banan igen.

Imorgon går jag mitt första chefspass på jobbet, det är jag och Natta G som öppnar tillsammans imorgon. Så det blir Nathalie gånger två på jobbet imorgon. Kommer få gå upp så tidigt imorgon, man vill ju inte att allt ska gå snett första gången man har ansvar för öppningen.

Jobbet har säljmöte imorgon också, vi chefer börjar kl13 och sen kommer alla andra vid 16.30 och håller på till 19. Det ska bli kul att vara med på, kan nog bli mycket givande.

Nu är det dags att laga lite mat för morgondagen, ska bli lite pasta med pastasås a la lövbiff. Det är bara att sätta igång då!


Lovar att lägga upp bilder från Trysil så fort jag har tid!



PUSSELIPUSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

Skönt att du är "back in Norrpan" igen!

2009-03-25 @ 10:08:40
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Vi har det underbart här. Tack så mkt, klänningen är från H&m men den är ca 1 år gammal, så den finns nog inte kvar?



Va mysigt med trysil!

2009-03-25 @ 20:00:08
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0