Lördag - då e re fest!

Äntligen lördag, äntligen ledig.

Kan inte beskriva hur skönt det är att vara ledig efter mina stressade chefspass onsdag-fredag. Men det som var mest stressande va fredagen. Allt verkligen gick snett efter att jag fått reda på att Jimmy var sjuk. Sen fick vi en stoooooor leverans eftersom det är så kallad lönehelg och massa extravaror ska finnas. Leveransen va inplockad och klar tio minuter innan vi öppnade, shit. Efter en sjukt stressad morgon och lunch så var jag verkligen gråtfärdig, det kom några tårar.

Men nu är det bara att ta nya tag, måndag-onsdag jobbar jag stängningschefspasset. Och det ska jag ju klara galant tillsammans med de jag jobbar med. Ska bli riktigt kul faktiskt.


I K V Ä L L  b l i r  d e t  f e s t !
FÖRFEST. EVAS FÖDELSEDAGSFEST. PALACE. EFTERFEST??

Outfit har jag inte bestämt än, men kan luta åt min svarta nya klänning från GinaTricot. Den är fin men jag ska ner på stan med Sofia sen och inhandla en present till Eva och då får jag väl hålla lite utkik efter något. Ska bli kul att svänga sina lurviga igen.





Haha jag bjuder på bilden överst, ser ut som jag vet inte vad. Men det är ju bra att man kan bjuda på sig själv.

Ska ställa fram kameran så det blir massa bilder ikväll ! ! !


HEJ SÅLÄNGE

Kommentarer
Postat av: Kregert

Tack för igår, det va rikigt kul!! Hade du en bra natt? :)

2009-03-29 @ 15:04:17
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0