MÅNDAG

NEDRÄKNING TRYSIL :   11 DAGAR KVAR!


Ny vecka och ny måndag och ny månad ( dock påbörjades den nya månaden igår men men ) . Jobbar alla dagar denna vecka förutom torsdag, härligt härligt men jobbigt jobbigt. Pengar blir det men blir lite utmattad när man inte är van att jobba såhär.

Helgen var faktiskt bra trots att jag jobbade hela dagarna. I fredags efter jobbet kom Elin till mig och vi hade fredagsmys med tacogratäng och massa frukt och grönsaker med dipp. Det var trevligt. I lördags blev det lite spontanfest för min del, jag hade bestämt mig för att inte festa i helgen men det blev det ändring på då jag blev riktigt sugen och laddad. Lyckat blev det också, hade grymt kul.

Natten blev också väldigt härlig, behöver jag säga mer än massa MYS?

Idag kanske jag får mitt nya kylskåp, eller de närmaste dagarna. Mtt fungerar ju inte som det ska riktigt, det är alldeles för kallt även fast jag har försökt ställa om termostaten flera gånger. Sen fixades även mitt avlopp i badrummet av fastighetsskötaren. Nya plåtar ska vara på väg också. GREAT!


Senaste tidens debatt om skälen till en abort
Jag har tidigare skrivit om aborter på grund av fel kön. Läste idag vår lokala tidning Norrköpings Tidningar och fick syn på en artikel som gjorde mig glad. Jag tycker det är fel att vilja ta reda på könet för att hinna förbereda inredning, vagn och kläder. Det viktigaste trots allt är väl att barnet är friskt och inte att det är en pojke eller flicka. Läs artikeln här .



Dags att fixa lite här i lägenheten, börjar jobba vid 16.30. Ska ladda inför det och så är det SUPREME25 idag med.



PUSS

Kommentarer
Postat av: josephine

allt bra med dig ? :)

2009-03-02 @ 20:29:31
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0