NATT

NEDRÄKNING TRYSIL: 9 DAGAR KVAR!


Ja nu e de natt och jag kom hem från jobbet för en halvtimme sen. Tänkte ta mig en dusch och gå och sova. Men först tänkte jag skriva lite här. För jag är lite uppe i varv och kan inte sova på momangen.

Innan jobbet var jag och fikade med Sofia, mycket trevligt. I vanlig ordning var vi på Fräcka Fröken och Sofia va inte så sugen på något och tog bara en kaffe medan jag va vrålhungrig ( hade ju inte ens ätit frukost ) och tryckte i mig en god Kajsa Warg-smörgås med tonfiskröra och en cola till det, sen va det inte slut utan fick även i mig en jordgubbscheescake och en varm choklad.

Nu har jag bara en natt till att klara av sen är jag ledig en dag innan jag jobbar ett lunchpass på fredag och öppningshelg efter det. Men ska bli riktigt skönt med ledig dag på torsdag, för då har jag jobbat varje dag sen förra tisdagen.

På torsdag får jag ny kyl&frys, äntligen. Är inte sååå kul att det är -5 i min kyl. Ska bli skönt att kunna ha fräscha kylvaror och inte fryst mjölk och frysta färska grönsaker.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0