STAY THE NIGHT

det heter Alcazars bidrag i Melodifestivalen 2009. Det är mina favoriter till vinsten. Sen har vi ju EMD och Måns men ingen har riktigt den där partygolvsschalgerdängan som Alcazar. Jag säger bara en sak:

STAY THE NIGHT


Nu står det en ny kyl med ett lite frysfack ( helst hade jag ju sett halv kyl&frys men men ) i mitt kök. Ska inte öppna frysen på ett dygn så det blir att springa ner på stan och köpa mat idag. Men det kan det väl vara värt, slippa stå i köket liksom.  För en gångs skull.

GäspGäsp, jag är fortfarande trött. Att jobba natt rubbar dygnsrytmen, som jag nämnde i det förra inlägget. Men jag ska stå ut och vara vaken nu tills jag ska sova ikväll. Om jag skulle sätta igång med att bädda rent, plocka med rena tvätten och diska innan jag sa dammsuga av här hemma.

Jag ska ta steget och våga, våga ta initiativ. För jag tycker verkligen om Honom som person, helheten är perfekt. Hans personlighet är riktigt grym och jag trivs i Hans sällskap. Nu ska jag ta initiativ.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

Ta intiativ babe, du har inget att förlora <3

2009-03-05 @ 17:00:44
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0