15 ärlikamed LÖN

Imorgon är det fredag den femtonde maj och det innebär att jag får min lön insatt på kontot. Jag är väldigt vädligt väldigt glad för det. Inte bara för att det är löning utan för att jag får bra lön med, lite mer än vanligt trots mycket sjukdom i april månad.

Oftast när vi har löning så har jag min natthelg, vilket gör att jag nästan aldrig börjar sätta sprätt på pengarna direkt. Fast nu är det ju så att jag hängt undan kläder som jag provat idag, ett par jeans och två olika linnen ( ett bas och ett som är mer som en tunika ). Jag bara ska ha allt.

Lite bilder från Sofias födelsedag och Bollnäs :
     
   
   

   
 

Alla bilder går att klicka på för att få större storlek!



Dags och käka upp kvällsmaten.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0