Favoriten varje fredagskväll

Varje fredag som jag är ledig sitter jag bänkad framför SVT1 och Så ska det låta. En av mina favoriter!

Ikväll va en så himla bra artist med, en sån röst han har. Peter Johansson som är härifrån trakterna är det som är så grym! Sen var det ju Emilia de Poret, September och Mojje också.


     


Nu är har klockan slagit Singing Bee. Se om jag orkar se på det eller om jag sätter igång en film. Eller går och sover? HEJ Beslutsångest!

Ska nog fylla på vattenflaskan och få i mig en liter vatten till och så några vindruvor på det. Ska nog hitta någon bra film att se också. Singing Bee är inte så kul att sitta och kolla på själv. Så nu får det bli film från filmbutiken tror jag, har ju det direkt i min digitalbox från Telia. Smart va?

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0