FRISK

Ja i alla fall på väldig bättringsväg. Kan ju inte säga att jag är riktigt bra, men kroppen känns bra. Det enda som inte är riktigt bra är förkyldningen som inte vill ge sig, snorar fortfarande och är lite tjock i halsen. Men nu har jag verkligen bestämt mig för att gå till jobbet imorgon. Så de så!

På lördag fyller min kära vän Sofia år och det ska firas hemma hos henne i Skarphagen. Det blir lite dricka, twister och gott sällskap. Efter det blir det utgång, och känner jag Sofia väl så blir det Palace och lilla dansgolvet heeeela natten. Det passar mig perfekt.

Dags att snart duscha och gå o sova, problemet är bara att mitt favoritprogram går ikväll, Project Runway. Ska jag gå o sova tidigt eller ska jag förbereda allt och sen dimpa ner i säng precis när det slutat vid elva. Hmmm, det tål att tänkas på.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

Lätt att du MÅSTE va frisk då! :)

2009-05-05 @ 19:46:08
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0