Hells Kitchen

one of my favourites <3

Sitter och tittar på ett av mina favoritprogram just nu: Hells Kitchen!

Det kvinnliga laget har förlorat ännu en tävling och de får stycka massa kött eller ska man säga djurkroppar och till råga på allt måste de äta inälvor. Jag skulle inte klara av det, det är tortyr. Stackars tjejerna, men vissa i det laget är sååå dåliga.

Nu är jag frisk igen, thank good. Det som jag trodde va början på maginfluensa inatt lugnade sig och jag har inte mått dåligt sen jag vaknade vid halv elva i förmiddags. Så imorgon blir det till att jobba natt, och även torsdag.

fredag ska jag träffa Mr Simon och snacka om de som hände för typ två veckor sen ( ohållbar situation ) och sen på kvällen ska jag ut till Skärblacka för att fira min faster ( vet inte om stora kusinen är hemma, han fyller ju också år ), hoppas på god mat som alltid där.

Lördag is the d day. Sofia fyller år och hon ska firas minsann! Ser fram emot en rolig kväll.

Söndag - Mot Bollnäs 2009. Årliga innebandyturneringen MAXrestauranger emellan. Lite fest blir det också.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

Hejja lördag! det verkar inte bli så många, men det innebär ju mer bål åt oss ;)

2009-05-06 @ 19:46:39
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0