Nattjobb = dåligt bloggande

Sorry mina vänner, men mitt nattjobb för med sig att jag bloggar för lite.

Sitter just nu och har käkat ett äpple (pink lady för att vara exakt, det är mina favoriter) och ska strax borsta gaddarna och hoppa i säng. Jag kör fulnätter, vilket betyder att jag struntar i att duscha när jag kommer hem och gör det när jag vaknar och sen bäddar jag rent efter alla nätter istället för att slösa massa tid på duschning när jag vill sova.

Håller tummarna för systeryster att det går bra första dagen på MAX imorgon/idag.

Måste komma på något bra att ge mamma i Mors Dag-present. Hmmm. Får sova på saken (hihi!)




GODNATT

Kommentarer
Postat av: systeryster

det gick bra idag :P if enligt mitt tycke! ;)

2009-05-27 @ 19:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0