Promenader

Igår :  Kvällspromenad med Sofia
Idag : Kvällspromenad med Sofia

<3


Imorgon skulle Sofia ut och springa så då får jag antingen försöka dra med mig min kära Elin ut eller ta på mig hörlurarna och gå själv. Det är faktiskt perfekt, för man blir trött ordentligt på kvällen. Sitter här och gäspar för fullt, ska bara borsta tänderna och hoppa i säng.

Igår var jag och mormor och storhandlade, liiiite krävande det var då. Det tog så lång tid. Men vi storhandlade ju inte bara, det blev också till att äta och shoppa lite. Jag är så nöjd med mina krukor jag köpte till rumsfönstret, och gardinerna till köket och sist men inte minst de underkläder jag investerade i.

Dags att sova, imorrn ska jag upp riktigt tidigt. Jobbar 7-17 men ska vara på plats senast sex, vill ha lite extra tid på mig för det var länge sen jag öppnade.




GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Kregert

Va kort de va att springa runt stömmen när man är van att gå ;)

2009-05-20 @ 17:23:11
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0