Sista natten

Nu har jag gjort min sista natt för den här helgen. Sitter och är ganska pigg här hemma, men vet att jag måste ju hoppa i säng för att få lite sömn innan jag ska storhandla med min kära mormor imorgon ( eller idag? ) .

Den här veckan som vi går in i kommer vara mycket blandade känslor. Jag har en ledig helg att se fram emot men det var också den här veckan, förra året, som min underbara morfar lämnade jordelivet. På söndag är det exakt ett år sedan. Känns hemskt att säga men det har, trots allt, gått väldigt fort. Saknar honom varje dag, finns alltid något som påminner om min kära morfar.

Jag hoppas att jag ändå får ett mycket roligt veckoslut, för det hade morfar velat ( som den goda människa han alltid varit ) . För på fredag kommer jag förmodligen att hänga med Lisa och så blir det någon form av utgång. Riktigt nice!


GODNATT KÄRA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0