Still sick

Fi fan va tråkigt det är att vara sjuk. Fattar inte att det inte vänder. Fick vitaminbrustabletter ( BEROCCA ) av mamma och pappa igår som jag ska ta varje morgon för att försöka bygga upp ett bra immunförsvar nu. Hoppas det hjälper i framtiden nu. För nu har jag varit sjuk så att det räcker flera år framåt.

Disken har jag inte tagit tag i än så jag tänkte att jag skulle göra det nu och se hur jag mår efter det. Det är ju ännu en dag med fint väder här och jag kan inte vistas ute, för jag är sjuk. Idag får det nog bli hämtmat, det är ju ändå söndag. Försöka få tag i cola, som jag saknat i två dagar nu.

Igår såg jag på Robinson och min  favorit är ju absolut Angela, och sen måste jag ju säga att jag gillar Jarmo ( eller heter han så? ). Jag hoppas någon av de två vinner hela skiten, de andra är ju hopplösa fall säger jag bara. Äntligen så gav tjockisChristian upp, har aldrig tyckt om honom. Han har alltid haft så konstiga uttalanden om saker och ting, den tycker jag inte om hans dialekt.

Dags att diska och sen se hur man mår. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: M

hahah tönt är fel ord, men ja jakob vare. krya på dig! :)

2009-05-03 @ 15:00:09
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0