Dagen före

dagen med stort F.
F står för Flytt.

Jag har ätit frukost och duschat. Nu ska jag fixa mig lite för sen gå ner och köpa flyttlådor och använda mina presentkort som jag fick i födelsedagspresent på MAKE UP STORE. Sen blir det hem och fixa med flyttlådor och packning igen.

Ikväll hoppas jag att pappa blir klar innan IDOL. För då tänkte jag bege mig till Eilert och lilla bus, även kallade Elin och Emilia. Har för mig att pappa Christian jobbar natt tors-sön varje vecka.

Nu är det dags att få ordning på mig själv så jag hinner allt jag ska.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hoppas att flyttandet går hyfsat smärtfritt till och att ni får plats med allt på olika ställen. Skulle det krisa och om du behöver hjälp - ring, bara ring. :)



Ser fram emot en date någon dag! Jag bor ju toknära Kista så du kan ju kanske komma hit någonting? :)

2009-11-06 @ 13:49:04
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0