Dagen med stort D närmar sig

Närmare bestämt imorgon så får jag och Daniel nycklarna till våran lägenhet. Jag är helt pirrig i kroppen och förväntansfull. Vi sover första natten i nya lägenheten imorgon. Spänning spänning!

Idag ska jag städa Daniels lillebrors rum, där vi bott i två veckor nu. Så han ska äntligen få tillbaka sitt rum och kunna bo hos sin mamma också.

Nu är det ny vecka och även ny arbetsvecka som består av pass E, jag jobbar halv tolv till nio tisdag-fredag. Därför kommer jag nog inte kunna göra så mycket åt våran flytt med alla möbler och kartonger förrän i helgen. Då kommer mamma och pappa och hjälper oss lite med, vi ska fixa sängen då också.

Igår skulle jag och Daniel åkt på Emilias dop, men jag fick någon släng av magsjuka så jag blev sängliggandes och vi kunde inte åka, till min stora besvikelse. Hade sett fram emot att få vara med på en sån viktig och högttidlig dag i Emilias liv. Jag hoppas Ni hade trevligt och våran doppresent får den lilla damen så fort vi ses.

Nu är det dags för mig att sätta fart, för jag kan inte ligga på latsidan för då blir allt fördröjt.



KRAM


Kommentarer
Postat av: mathilda

Vad KUL att ni äntligen får nycklarna till lägenheten! Blir skönt att få bo själva... :) Härligt också med lite mamma-pappa-besök och flytthjälp!



Och som svar på din kommentar... Yes, min jacka är från h&m!



Hojta till när du har en lucka i schemat bara så bokar vi något. Jag barnvaktar E i morgon från 8-17.30 så om vi inte har annat för oss kanske jag slinker förbi och säger hej på ditt jobb. :)



KRAM!

2009-11-30 @ 16:11:48
URL: http://enannandelavstockholm.se
Postat av: Kregert

Och jag saknar dig! <3

2009-12-02 @ 21:01:39
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0