Den stora flyttpackningsveckan

har härmed börjat

Den här veckan går i flyttpackningens tecken. Jag ska bara rensa och packa lådor hela veckan. Jag ska få ner mitt liv i kartonger och sen bär det av på lördag. Då fixar jag, pappa och Simon så att mina saker hamnar hos Daniels pappa, där det ska stå tills vi hittar en större lägenhet.

Sista passet igår gick väl okej måste jag väl säga. Det var lite tråkigt samtidigt som jag var helt slut i kroppen, min kropp vill inte fungera när jag jobbar natthelg. Kommer sakna stället, med allt vad det innehåller ;)

Tur för Daniel att han hade däckat hemma i sin säng. Men orolig var jag verkligen, så det stod härliga till. Han är så lycklig över AIKs SM-guld. Det är skönt att höra en glad och lycklig pojkvän i telefonen ska jag säga, efter många dagars nervvrak... Haha!



Dags att äta lite frukost innan jag ska åka ut till TEAM SPORTIA och hämta min cykel där. Jobbigt projekt men det ska väl gå ändå.



KRAM

Kommentarer
Postat av: Malmis

Nervvrak? Jag..? Näää, vart har du fått det i från?

2009-11-02 @ 14:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0