Nedräkning

Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi får nycklarna till lägenheten. Jag är så glad att vi snart flyttar, så Nettan (Daniels mamma) får hela sin lägenhet för sig själv och får ha sina andra två söner hemma hos sig.

Jag bara längtar!


Idag ska jag försöka komma iväg lite tidigare till jobbet för att inhandla en lunch/middag i FoodCourten i Gallerian, känner inte för hamburgare idag. Tur att det finns lite annat att välja på i den stora Gallerian.

Igår fixade jag två fina julstjärnor till vår nya lägenhet, lite coola var dom allt. Har ingen bild men ni får se sen när vi har flyttat och jag har fått upp dom. De är inte som vanliga julstjärnor, de har ingen fot. Sen fixade jag även Lilla bus doppresent igår, jag tror hon lär uppskatta den i framtiden. Jag utgick från vad jag själv skulle vilja att mina barn skulle få i doppresent av mina vänner.

Idag är det min tredje stängning på jobbet, och den sista med T för den här gången. För imorgon är hon inte med mig, hon åker hem till Norrpan efter den här stängningen. Kommer sakna henne imorgon. Vi jobbar så bra tillsammans.

På söndag åker jag och Daniel ner till Norrpan för att delta i Lilla bus dop. Ska bli kul att få se lilla familjen igen. Även om vi måste tillbaka snabbt till Stockholm igen så ska det bli kul.



Dags att göra sig iordning!


KRAM


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Heej Nattis!



Vad kul det är att läsa om ditt liv i Sthlm:) verkar som att du trivs bra:) blev lite avis när Anton och dom skulle åka till eran vipöppning:)



Ha det bäst, så hörs vi! Puss & Kram

2009-11-28 @ 19:21:45
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0