Nu är det inte mycket kvar

Nu har mamma varit här ikväll och hjälpt mig att packa ner en stor del av det som var kvar. Gardinerna är också nerplockade och det är full insyn i min härliga lägenhet.

Massa flyttkartonger överallt och jag ska fortsätta strax att plocka ner lite andra saker.

Nu är jag pirrig och förväntansfull som tusan inför flytten. Tyvärr så har pojkvännen insjuknat och ligger hemma o mår dåligt, stackarn. Sänder ett krya på dig via bloggen även fast jag pratat med honom.






Det var allt för mig ikväll.



PUSS







Svar till Tove: Kappan som jag visade i blogginlägget innan är från H&M , den finns i butik men finns inte så många kvar, dock så finns alla storlekar kvar via internet-affären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0