Nytt till sovrummet

Här kommer lite förslag på snygga sängmöbler. I vitt eller svart ska det gå, tycker jag. Sen får vi se vad jag och älskling väljer sen när det väl är dags. Allting är från IKEA och bilder är lånad därifrån också.




1. Lite äldre stil i svart. Mycket snyggt och stilrent. Tänk er ett beige:t eller brunt överkast till detta.







2. Lite äldre stil här med, samma som ovan fast i vitt. Stilrent med ett brunt överkast.




3. Kantigt och stilrent. Lite mer modern stil i svart.






4. Samma som ovan fast i vitt och utan huvudgaveln som sitter över sängen.






Vilken föredrar NI?

Kommentarer
Postat av: Malmis

Lätt någon av dom moderna

2009-11-02 @ 14:34:54
Postat av: Hanna

Den svarta Malm :)

2009-11-02 @ 16:49:59
Postat av: Elin

Du vet nog vilken jag fördrar;) Tänk klassiskt och snyggt, funkar alltid bäst! När har du tid för oss egentligen? Saknar ju dig!

2009-11-03 @ 00:18:30
URL: http://ehallberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har den svarta hemnes stommen! Älskar den, jättefin är den!

2009-11-05 @ 13:17:28
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0