Shit va grejer

man samlar på sig under åren. Jag har packat så många flyttlådor och rensat men ändå finns det saker kvar. Det ska jag ta tag i nu och fixa innan jag drar mig bort till Elin & Emilia och ser på Idol. Köpte en lite present till Emilia, som ett litet avsked. Hoppas nu inte mamma Elin redan köpt denna grej, då jag vet att hon var på stan igår och handlade kläder till lilla bus.


Lilla bus (Emilia). Bilderna är lånade från Elins blogg.



Imorgon lär bli en jobbig dag. Är jag laddad? Hmmm, kanske kan bli.


Nu är det dags att sätta igång och packa det sista.




KRAM

Kommentarer
Postat av: Malmis

Du får fan se till att bli laddad..

Jag har fan längtat efter dig i 2 veckor..

TAGGA TILL!

2009-11-06 @ 18:44:23
Postat av: Nathalie

SV: Jag ska. Det enda jag syfta på var att det blir jobbigt med bärande osv. Att få träffa dig ska bli underbart <3

2009-11-06 @ 19:26:52
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Men hjälp vilken liten sockerbit till bebis! Så SÖT!



Hoppas flyttandet, bärandet och allt sånt där går bra idag. Förstår att det på ett vis kanske känns lite vemodigt att lämna Norrköping och allt som finns där, men du ska se att det kommer kännas fantastiskt när du väl är framme och på plats och hunnit landa lite i det hela. <3

2009-11-07 @ 13:16:56
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0