This is it

Nej jag pratar inte om Michael Jacksons film utan jag pratar om min sista natt på MAX i Norrköping. För nu slutar jag där och börjar ett nytt liv i storstaden. Spännande men ändå vemodigt.

Jag kommer sakna alla så oerhört mycket. Det har kommit nu, ångesten över att lämna det stället där jag utvecklades hur mycket som helst. Nu ser jag framåt mot en av mitt livs största utmaning.


Dags att fixa sig för sista natten.



Lite bilder från mina (nästan) två år på MAX i Norrköping! Kommer sakna Er alla!







KRAM

Kommentarer
Postat av: Mia

kommer sakna dig med nattis:/ hoppas du får det toppen! men det är jag säker på att du kommer få=)

2009-11-02 @ 08:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0