UPDATE!

Här kommer lite updates om vad som har hänt i mitt liv den senaste tiden.

I slutet av förra veckan fick jag och Daniel reda på att vi fick lägenheten som jag skrev om i förra inlägget. Den 1 december får vi nyckeln och kan börja flytta in våra saker. Ska bli jättespännande att börja sambolivet på riktigt. Här nedan är planlösningen på lägenheten, vi har en inglasad altan med värme ( lyxigt va? ).

Både jag och Daniel tycker om den öppna planlösningen mellan kök och vardagsrummet. Jag tror vi kommer få det underbart mysigt i den här lilla lyan. Jag vill ha 1 december NU!

 
I söndags åkte jag hem en sväng till familjen i Norrköping, för att jag på måndagen skulle vaccinera mig mot den nya influensan. Så jag blev bjuden på god söndagsmiddag hemma hos päronen och sen blev det lite mys framför TVn och sådär. På måndagen gick jag och Nicoline till Medicinskt Centrum för att ta vaccinationssprutan. Nicolines biverkningar kom ganska snabbt medan jag bara kände lite spändhet och ömhet i armen så fick hon också feber. Men mot kvällen fick jag väldigt ont i armen, och bussresan hem blev något av en mardröm. Kunde inte sova och armen värkte som bara den.

Efter vaccinationen så träffade jag lilla familjen, E&E och jag skulle luncha. Men godingarna va inte iordninggjorda så jag tog en promenad upp till deras lägenhet och höll dom sällskap. Lilla Emilia är ju världens charmtroll, ligger och snackar hur mycket som helst och en massa leenden kom. Sen slockna hon jättesnabbt i vagnen och var en utomordentligt duktig bebis när vi satt och åt. Alltid kul att träffa dom.

Idag ska jag kila bort till området där lägenheten ligger för att kolla parkeringsplatser, det finns sex platser lediga så vi ska välja en av dom. Sen lovade jag mamma att jag skulle ta en bild på huset utifrån, där vi ska bo.

Imorgon är det tillbaka till arbetet, vi får nyckeln till restaurangen då och alla leveranser med allt från inredning till varor kommer. Så vi ska ta emot allt och få allt på plats. Jag hoppas min arm är fitforfight då, för jag har fortfarande ont i den.


Dags att göra sig iordning lite och göra något av den här dagen.



KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Kregert

åh den verkar jäte fin! vill se. ta bilder! :)

2009-11-18 @ 20:20:33
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0