Vilken Öppning!

När MAX slog upp dörrarna i Kista Galleria igår så var trycket hårt och konstant. Kön sinade inte förrän vid klockan tio på kvällen. Men det droppade ändå in folk titt som tätt ändå. Kul var det, och jag hoppas alla andra hade lika kul som jag.

TACK till alla som stannde kvar och jobbade över även fast Ni inte kunde. Ni var guld värda!

Stängningen däremot gick käpp rätt åt fel håll. Jag har nog aldrig haft sådana här problem med att lägga in kassor och så vidare. Det tog en och en halv timme för mig att få lite ordning på skiten. Vi var klara ca 2 timmar efter att vi skulle varit klara. Jag var hemma halv fyra imorse fast jag skulle slutat ett och varit hemma halv två. Snacka om att mitt huvud höll på att sprängas.

MEN

Det är bara att ta nya tag och jobba vidare, idag vet vi ju lite mer hur vi ska lägga upp saker och ting. Vi kör på idag igen vårat lilla tjejgäng som stänger.

Dags att fixa sig och slänga i sig en smörgås och sen iväg och fixa doppresent till lilla bus (som har dop på söndag) och lite adventsgrejer.


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0