CashDay

Även om klockan är halv fem på morgonen så är det CashDay för mig. Den 15e får vi MAXare lön på kontot, och det känns alltid gött.

Imorgon tänkte jag spendera lite tid på stan och försöka hitta mysiga stickade tröjor, som inte sticks (det är mycket viktigt!). Får se om Sofia nappade på mitt förslag om att ta en fika och en runda på stan, skulle va mysigt. Skulle behöva en höstjacka med, med luva. Vi får se vad min budget tillåter. Måste spara till flytten också, kan inte bara bränna alla pengar.


Något i den här stilen av jacka skulle jag kunna tänka mig att köpa. Denna jacka är från Lindex och kostar 699kr.


Nehe om jag skulle ta en dusch och gå och sova. Tänk att det alltid ska bli sååå sent jämt, när jag jobbar natt. Måste varva ner när jag kommer hem och då blir det framför TV och dator. Måste komma på något som får mig att sluta med detta. Något tips kanske?


GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0