Dags att ta tag i allt

Nu är jag ledig två dagar och då är det bäst att passa på att börja fixa med det som ska fixas den närmsta månaden. För om mindre än en månad så har jag börjat mitt nya jobb uppe i Stockholm och innan dess ska hela min lägenhet packas ner i flyttlådor.

Jag känner lite panik över lägenhetsletandet och packningen. Jag vill att allt ska klaffa, men än så länge har det inte gjort det angående lägenhet. Kan inte någon bara ge oss ett förstahandskontrakt på en stor luftig 2a eller 3a så vi kan lugna ner oss lite.

Har en del saker jag måste göra och sen bocka av från listan . . .




Sen finns det ju lite andra saker som jag bör ta itu med, som att städa lägenheten och diska upp diskberget. Men först lite frukost och reprisen av One Tree Hill.


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0