Dålig Uppdatering

Jag vet att jag varit ganska usel på uppdatering de senaste dagarna. Har varit fullt upp och jag har inte varit hemma så mycket. Men nu ligger jag hemma och har sååå ont i min mage. Ska försöka skriva ett innehållsrikt inlägg för att tänka på något annat.

Fredagen spenderades i stress. Stress på jobbet på grund av löningsfredag, stressäta med älsklingen på mitt jobb, stressa hem med taxi, stressduscha, stress-göra-sig-iordning och stressdricka. Vi hade ju tänkt hinna till Antes födelsedagsfest, men det gjorde vi tyvärr inte och vi som hade present och allt. Vi träffade partygänget från Antes fest på HUGO och festade vidare där med dom.

Lördagen var ett härligt uppvaknade i våra bakishuvuden. Daniels mamma ringde och berättade ivrigt om lägenheter och Daniel svarade att han redan visst det hon sa men hon blev genast mycket gladare när hon fick hjälpa oss lite. Tycket det är jättekul att Daniels mamma engagerar sig i vårat bostadsletande. Tack Nettan!

Klockan 12 kom pappa och hämtade Daniel och mig, så åkte vi ut till Vickelby för att förbereda min födelsedagsmiddag. Mamma fixade tacogratäng och jag fixade salladen. Sen var det bara att göra sig iordning för att ta emot släkt och vänner. Lyckat blev det och min blivande sambo blev sååå omtyckt av alla. Och kalaset hade faktiskt en lite bebis i sällskapet, Elin kom med lilla Emilia.

Tack för en trevlig födelsedagsmiddag Ni alla som kom :)

Tyvärr var Daniel tvungen att åka hem vid tjugo i nio bussen, för på söndagen var det derby för hans kära AIK. Som tur var så vann dom ju medan jag tog det lugnt hemma hos mamma och pappa, med god mat och gott sällskap. Sen fick jag skjuts in med alla presenter och grejer jag hade med mig.

Söndagen avslutades med en liten mysig kvällsfika med Sofia framför Ensam Mamma Söker. Trevligt att få träffa henne även om jag var hur trött som helst, förlåt för gäsparna Fia!

Nu idag har jag jobbat men fick gå hem efter att ha jobbat 3/4 av mitt pass, inga värktabletter hjälpte mot mitt magont. Så David ställde upp och avslutade mitt pass, TACK!


Nu ska jag nog försöka laga mig ett mål med mat kära läsare. Men vet inte vad det blir än, något gott i alla fall.



En fin bild på mig och Sofia. Var kanske en månad sen den togs.


KRAM

Kommentarer
Postat av: Kregert

tyckte mest att de va jag som gäspa :) tror båda va rikigt trötta. men vi umgick och hade mysigt änd, tack <3

2009-10-26 @ 20:52:08
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0