Där satt den ;)

Igår var jag på jobbintervju här i Stockholm (där jag befinner mig just nu). Jag var riktigt nervös eftersom det gäller min karriär och framtid, men jag tog mig till intervjuplatsen själv med Daniels vägbeskrivning. Jag skulle ut till Kista Gallerian där Arbetsförmedlingen låg, så långt gick det utmärkt men sen fick jag gissa mig fram lite. Efter några minuters vacklande fram och tillbaka hittade jag uppgång 3 och åkte hissen upp till plan 6.

Väl framme fick jag stå och vänta ett tag, var lite tidig. Sen blev alla inbjudna i ett konferensrum och de berättade lite om företaget och om tjänsterna som skulle tillsättas. Eftersom jag söker inom det företag jag jobbar på idag, MAX, så visste ju jag det de sa om företaget. Kändes hur spännande som helst. Distriktchefen för Stockholm Norr var med och hjälpte till att intervjua. Han ville prata med mig innan RC Arnela och Bitr. RC Chris ( jaa klart de e våran Chris ;) gjorde det. Så jag satte mig ner med honom och började snacka om hur länge jag jobbat på MAX och att jag varit i Norrköping hela tiden. Jag berättade att jag nu ville ta chansen att avancera ännu mer och anta den här utmaningen, sen var det i princip klart. DC Jesper Skoglund erbjöd mig en av de tre assistentjänsterna på restaurangen och jag blev hur glad som helst och tackade ja! För det hade jag nästan bestämt innan, att om jag fick tjänsten och allt kändes bra så skulle jag tacka ja.

Han berättade om lite utbildning som jag måste genomgå, bland annat måste jag lära mig nya köket och expresstolparna som kommer finnas i vår restaurang, men detta kommer vi från Norrköping (ja det är både jag, Chris och Tove) att få lära oss typ samtidigt. Allt känns helt underbart!

Så i november någon gång kommer jag tillträda en Restaurangchefsassistenttjänst på heltid på nya restaurangen i Kista uppe i Stockholm!


Kommentarer
Postat av: syster

grattis sis! :D <3

2009-10-01 @ 12:55:25
Postat av: em

grattis nattis!!

2009-10-01 @ 13:00:27
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh grattis, förstår att du är jätte glad men kommer sakna er ju:(

2009-10-01 @ 14:36:17
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/
Postat av: Kregert

åh grattis igen!

Du är såå värd den platsen!

2009-10-01 @ 19:59:11
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0