Födelsedagsmidag

blev det ikväll, tillsammans med käre morbror Jonas.

Vi satte oss på Butler's och intog god plankstek och pepparstek, till efterrätt blev det gratinerade frukter med friterad vit choklad och en kula violglass. Det var mumma kan jag säga!

Tack morbror för gott sällskap, middag och födelsedagspengar!


Innan middagen så var jag förbi Tove och färgade och klippte håret. Jag blev sååå nöjd. Kommer defenitivt välja att gå till Tove i fortsättningen. Fick en jättefin färg i håret, en blandning av botten och slingor i koppar och blondt som blev rätt mörkt till slut. Jag är NÖJD!

Nu ska jag nog borsta tänderna och hoppa i säng, imorrn är det nattjobb som gäller.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0