Forsättning på packandet

Nu är det dags för mig att ta tag i dagens disk och sen fortsätta med packandet. Det behövs för det var mer skit i mina korgar i stora rumsavdelaren än vad jag trodde. Så samtidigt som jag packar så blir det en rensning, så slipper jag få med onödigt skit som ändå ska kastas.

Ikväll är det bio (Flickan som lekte med elden) med syster som gäller och innan den så ska vi käka nåt. Sen sover hon hos mig här ikväll, ska bli mysigt att ha systeryster här. Kan inte beskriva i ord hur mycket jag kommer sakna henne. Hon betyder väldigt mycket för mig <3

Imorgonkväll/eftermiddag är jag bjuden på middag hos Sofia, och även Emelie och Karin kommer förbi. Det ska bli kul att göra något eftersom jag fyller år imorgon, 22 blir jag.


Dags att ta tag i dagen hörreni!



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0