KVALFINAL

Igår var den sista omgången i själv kvalet. Och en självklar finalist gick vidare, såklart Tove jag snackar om. Karolina var en överraskning igår, hon imponerade nog mest av alla.


Tove är en självklar i Idols startfält i år tycker jag. Starquality!


Karolina var en överraskning och kan hon förvalta allt på bästa sätt så kommer hon också vara lika självklar i startfältet som Tove.

Sen tycker jag det var synd att inte Reza gick vidare, men jag hoppas att juryn väljer in henne i KVALFINALEN ikväll.

Reza till Kvalfinal tack! Hon är grym!




Sen hade vi även ett väldigt stort misslyckande igår, en tjej som har en underbar röst men som inte kan riktigt förstå att det blir alltid lite "to much" när hon ska lägga sin egen prägel på låtarna, det blir för mycket av allt. Hon förstörde Celine Dions underbara ballad My Heart Will Go On. Det är förstås Camilla jag pratar om. Hon ska ha mycket tur om hon ska väljas fram av juryn.



Men ikväll får vi se vilka som ska tävla om de 11 platserna, de är ju 12 och en ska bort. Usch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0