Saknar

Nu har jag suttit här i en halvtimme och kollat bloggar och lägenheter. Börjar bli småtrött nu faktiskt, så då är det väl bara att hoppa in i en varm dusch för att bli ännu tröttare.

Saknar min Daniel alldeles för mycket, det är inte roligt att vara ifrån honom. Efter en underbar semestervecka har jag insett hur mycket han betyder för mig. För mig är han den jag vill dela min framtid med. Jag är så oerhört glad och tacksam att jag fått lära känna honom.

På jobbet har dom städnatt, alla assistenter och RC & Btr. RC städar hela restaurangen och fixar & lagar saker. Skönt att man slipper det, samtidigt som man fick lite hjälp med stängningen. Det tackar vi för! Hoppas det går bra för dom, de såg nämligen lite trötta ut när de dök upp strax före ett.

Nehe ni, nu är det dags att gå och duscha så jag kan hoppa i säng sen. Men först en banan, magen skriker lite.


GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0