Solen lyser utanför mitt fönster

Jag sitter med mitt morgonthé just nu. Ja för mig är det morgon eftersom jag jobbade natt och inte kom i säng förrän vid fem imorse. Så jag sitter och avnjuter mitt thé och bloggar samtidigt som jag kollar på dagens avsnitt av Förlossningskliniken.

Ikväll kommer mamma in med flyttkartonger till mig, dags att packa ner i lägenheten. Det är lika bra att börja nu eftersom jag inte har så mycket lediga dagar kvar innan jag börjar mitt nya jobb i Stockholm. Så ska jag ringa till min hyresvärd och säga upp lägenheten också, kan vara en bra idée om jag inte vill betala dubbla hyror i fortsättningen.

Idag blir det shopping, hoppas jag. Ska ner till stan om en timme och kolla utbudet lite innan jag ska möta upp Sofia och gå vidare och sen blir det även en fika. Det ska bli kul att träffa henne för jag har nog inte sett henne på nästan tre veckor. Jag hoppas hon har massor att berätta för mig, för jag har massa att berätta för henne.







Nu ska jag ta och dricka upp mitt thé innan jag gör mig iordning för en dag på stan. Det var ett tag sen nu vill jag lova.




KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0