TOP 5

Här ska jag ge Er min TOP 5 såhär långt i IDOL 2009:

1. Erik Grönwall har en underbar röst och en sådan utstrålning på scen som berör djupt hos många. Han kommer bli min själklara favorit detta år. Det ska mycket till om han ska tabba sig och hamna i botten. Jag satsar allt på Erik i år.





2. Erika Selin är en ung tjej med en mycket vacker röst, ju mer hon framträder på scen desto bättre blir hon. Här kommer en av de vassaste tjejerna i årets startfält, enligt mig. Hon kommer komma långt på sin utstrålning och vackra stämma.





3. Tove Östman Styrke
är den yngsta i Idol i år, men vilken talang. En liten jänta med grym stämma och så vilket scenspråk. Får hon bara lite kött på benen så kommer hon rocka fett i Idol2009. Jag tror Tove kommer inponera den här hösten.





4. Calle Kristiansson
är en rolig filur som bjuder på sig själv till tusen. Får han bara öva på att öppna ögonen mer så kommer han bli en riktig entertainer i årets upplaga av Idol. Han har glimten i ögat som krävs för att charma publiken.





5. Jon Sindenius
är en kosntig människa, jag tycker inte om hans ego riktigt. Han tycker om sig själv lite för mycket. Men kan vi bara få bort en stor del av hans ego så han kommer ner lite på jorden så kommer han bli en stjärna.





VAD TYCKER NI KÄRA LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Sis

Mariette då? vart kommer hon? hon är ju GRYM! skit i Jon! XD

2009-10-02 @ 21:37:09
Postat av: Din beundrare

Wow vilken bra lista välkomponerad..jag håller med dig...va snygg du va på din bild....love it puss

2009-10-13 @ 14:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0