Turkiet here we come!

En ny dag och en dag närmare resan till Turkiet. Det är nämligen imorgon vi åker från Arlanda, ska bli sååå spännande. Daniel har haft lite resfeber, hihi, älsklingen då! Tror faktiskt jag har fått lite resfeber med, men inte så mycket.

Igår var vi och fixade lite saker på stan. Vi växlade pengar, köpte biljett till flygbussarna och gick och luktade på parfymer. Vad tror ni inte jag upptäcker där då? Den parfym som varit min absolut favorit som "utgick ur sortimentet" för typ två år sen står på hyllan och jag håller på att tappa andan. Den ska jag absolut önska mig i födelsedagspresent. Även om jag har en som luktar nästan som den så SKA jag ha den.

Just nu sitter jag och kollar bostäder på internet. Eftersom jag fått nytt jobb här i Stockholm så måste en bostad hittas också. Då jag och Daniel bestämt oss för att flytta ihop så letar vi efter en 2:a eller en 3:a. Så vi får hoppas på det bästa.

Nu ska jag ta tag lite i den här dagen, sov väldigt länge och låg och drog mig en lååång stund.



KRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad roligt :)

Grattis till nya jobbet och till att ni ska flytta ihop :) (man kanske inte riktigt säger grattis till det, men ändå)

2009-10-02 @ 16:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0