090918

18 dagar över tiden, då fick Elin&Christian en liten flicka ( eller egentligen en stor flicka på över 4kg). Jag lovar att det är den sötaste bebis jag sett, har en bild men vill inte visa den utan Elin&Christians tillåtelse men så fort jag träffat det lilla knytet så ska ni få se henne.



Just nu sitter jag i soffan och kollar på Dirty Dancing på SVT1 med tända ljus och godispåsen i högsta hugg. Jag och Daniel åt mysmiddag ikväll, jag lagade fläskfilé med curry och ris. Nu är han på avskedsfest för en kompis, dom bowlar nere på HUGO och så ska de självklart avsluta kvällen där med party. Hoppas älsklingen inte blir alltför sen, jag ska ju upp och jobba.

Försöker tagga till lite inför helgens dagjobb med MAXBOX19. Det har varit barnbidrag och barnmålet är ett kap, hoppas allt löser sig i helgen och att ingen är sjuk.


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0