En bra dag!

Jag måste säga att jag har haft en bra dag idag. En hel eftermiddag och en halv kväll har jag varit med Sofia och Emelie. Vi har varit på Rusta, Jysk, Bolagret, MediaMarkt och Maxi. På Maxi käkade vi Chickenkebab och sen gick vi in och handlade lite smått och gott, till och med jag som inte skulle handla nåt.

För min del blev det en rolig väsk/påse till alla pantflaskor man har hemma, en pantväska helt enkelt. Sen så hittade jag billiga påslakarn/örngott på Maxi, 50kr styck så det blev två stycken av samma motiv ( för den framtida dubbelsängen, hahaha jag vet att jag e knäpp! ).

IDOL blev det också idag, med många bra talanger.


Nehe en dusch va det och sen OneTreeHill <3



GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0