Frukostklubben

Här sitter jag i soffan och tittar på Ellen DeGeneres Show och ska strax tillaga lite frukost, därav rubriken Frukostklubben. Det blir Äntligen Subs med philadelphia, tomatskivor och salami och så ett glas Oboy tror jag ( juicen är slut, får handla hem det imorgon ).

Efter det är det nog bara att göra sig iordning och ge sig iväg till jobbet, ska fixa den där speciella uppgiften innan jobbet ( gå lilla ronden ). Får se om jag slänger i mig nåt ätbart också, man vet ju aldrig när man får rast. Idag verkar det vara fint väder ute. Det är skönt när man vaknar och ser att vädret är bra, även fast man ska jobba och är otroligt seg sen gårdagsnatten.

Nu ska jag minsann kämpa vidare och gräva ner besvikelsen och tårarna någonstans. För jag ska nå dit jag vill ändå. Klart det kommer hinder på vägen, var nog bara inte beredd på att det skulle komma nu. Jag tar nya tag och återkommer om hur det går.

Nehe frukost var det ja.


Ha en bra dag kära läsare!



KRAMKRAM


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är den som tar nya tag och når till slut dit Du vill /kram mamma

2009-09-01 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0