HEMLIS!

Jag har gjort en hemlis idag. Det kändes grymt bra i alla fall!
Mer säger jag inte.


Men nu ska jag ut och gå en långpromenad och sen blir det hem och städa och packa väskan inför Stockholm&BABY <3

Ikväll är det IDOL igen mina vänner, missa inte det!


Jag är bara på sååååå bra humör idag. Jag känner mig så glad. Hoppas det här är vändningen på min depperiod nu. Jag vill va glad! Så nu fortsätter jag såhär tycker jag.

Vad tycker ni förresten om IDOl-Anders Bagges Sverigeturné?
Jag tycker den verkar hur kul som helst, för han är ju sååå härlig som person. Det är kul att se en sån karl visa känslor, plus att han är rolig. Ne den turnén kommer nog bli skitbra. Sen sa Emelie att hon sett den bilen som han åker, i självaste Norsholm, tydligen nån som han har fått nys om som bor där. Hoppas den personen är bra och att man känner igen den. Lite kul att följa nån som är "härifrån".


Nehej ni, nu går jag ut och går Strömmen runt.


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0