Hemma igen!

Nu, kära läsare, är jag hemma igen efter min helgtripp till Daniel i Stockholm.
Visst har ni väl längtat lite efter mina inlägg?

Jag satte mig på bussen till Sthlm vid tre i fredagseftermiddag, och jag och Daniel möttes upp på bussterminalen. Omfamnade varandra och pussandet tog aldrig slut. Sen var det bara att skynda hem för att duscha och göra sig iordning för att dra vidare till Huddinge och Daniels familj. Först lite mat på "Kebabben" och så se Daniels mammas lägenhet. Sen vankades det kräftor och räkor hemma hos Daniels pappa. Jättemysig kväll verkligen. Efter det blev det lite film innan vi somnade.

På lördagen tog vi det bara lugnt, det var sååå skönt. Vaknade av att Daniel redan var vaken och hur pigg och busig som helst. Petade på mig överallt och ville få mig att vakna. Jag var ju helt slut efter denna arbetsvecka så jag ville bara sooooova. Vi skulle gått på bio på kvällen men vi struntade i det och stannade hemma och kollade på tv och så istället.

Igår gick vi på bio istället, det blev The Ugly Truth. Filmen var en bra söndagsfilm måste jag säga, lättsam och får en lätt att skratta. Rekommenderas om Du vill se en film som du slipper tänka till så mycket under filmens gång.

På kvällen var det One Tree Hill-premiär, MELIKEALOT! Sen var det TopModel12 och EnsamMammaSöker, en Nathalie-kväll på TV med andra ord ( som gillades mindre av pojkvännen Daniel ). Så det blev massa mys framför TVn.

Idag väntar nattjobb och de följande två dagarna följs av nattjobb dom också. Ska ha bilen den här veckan dock, så det ska bli skönt. Stänger ju med bra folk så det ska ju inte bli några problem alls, Jernis och Bergarn ROCK!


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0