IDOL2009

Idag börjar IDOL 2009 och jag tänker absolut se det. Det börjar klockan åtta ikväll, då kommer jag sitta bänkad framför TVn. Det är ju roligt att se nya stjärnor och talanger födas men också att skratta åt de som gör bort sig. En del är ju verkligen ute och cyklar när de står där och sjunger ( eller kan man kalla falsksång för att sjunga? ).

Men innan IDOL börjar vid åtta ska jag ha gått en rask långpromenad, hämtat min gamla cykel som är på lagning och varit en sväng och handlat foundation på MakeUpStore.

Har helt fastnat i OneTreeHill-träsket. SysterYster har ju nästan alla boxar, och jag har de två första säsongerna hemma hos mig. MELOVEONETREEHILL<3

Återkommer efter IDOL!



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0