I've got the look!

En uppfräschning av bloggen. Ny header, nya färger och ny bakgrund samt lite nya teckensnitt. Jag är lite osäker på bakgrunden men får se om jag tycker den passar in.

VAD TYCKER NI?

Kom gärna med kommentarer. Det uppskattas verkligen.



Jag borde verkligen sova nu egentligen. Men jag fick ett ryck när jag kom hem från jobbet vid tre och har suttit i två timmar med bloggen, inte bra hörreni. Men nu har den fått en förändring, lite finjusteringar kvar bara sen är bloggelibloggen klar för höstens skepnad.

Missade ju två bra program när jag jobbade natt: Ensam Mamma Söker & TopModel 12
Får se repriserna på lördag ( om Daniel tillåter mig att göra det vill säga, är ju uppe hos honom då)

Har en rätt soft vecka framför mig, har fyra öppningar på jobbet och slutar vid två-tretiden alla dagar. Så det känns ju bra, då har jag ju hela eftermiddagen framför mig när jag slutar jobba. Ska ta tag i motionen lite också, ut på promenader och ut och springa. Nu kör jag!!

Nehe, en dusch och sen är det natti natti för mig.


GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0