Kvällens stjärnor och bottennapp

Jag ger Er mina topp 3 och botten 3. Vad jag tycker och tänker om mina favoriter och de som helt enkelt ska ut ur tävlingen. Diskutera och säg din åsikt bland kommentarerna!


TOPP 3


1. Erik - Med den härliga smårossliga rösten som kan hålla ut riktigt bra. Jag tror på honom.
2. Erika - Outstandning norrländska. Håller tummarna för henne!
3. Durma - Mörk härlig röst. Hon har närvaron helt klart!




BOTTEN 3
1. Nils - Galen, bara galen och för mycket! Grodan Boll är han för mig
2. Jon - Den härliga Västeråsaren. Han och och hans grupp i slutaudition var bara to much.
3. Camilla - En tjej härifrån, det som visades i TV var inte så bra måste jag säga.


Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mathilda

hihi, jag som tycker om både Camilla och Nils. Speciellt den senare som jag verkligen tycker är en underhållare. Sången är det ingen världsklass på, men han är rolig och har scennärvaro, vilket jag oftast tycker är viktigare, än att man har en sjuuuukt bra röst. Men det är väl också det här som är det roliga med Idol? Det finns något för alla. Och det engagerar ... ALLA.

2009-09-23 @ 11:54:23
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0