Morgonsoffan

Sitter nu i soffan och har avnjutit en lite frukost såhär runt lunchtid, men jag jobbade ju stängning igår och var hemma runt tre. Snacka om att jag hatar att det tar så lång tid att tömma glass- och milkshakemaskinen. Tog en halvtimme (bara det liksom).

Ska göra mig iordning för fem timmars jobb nu, börjar om 45 minuter.

Ikväll ska jag skynda mig på hem till IDOL, efter det är det en bra film på Kanal5 "Systrar i jeans", den har en annan titel på engelska (kommer inte på vad den är). Så ser min kväll ut.


Hörs senare om IDOL och annat smått och gott.



KRAM


Kommentarer
Postat av: em

the sisterhood of the traveling pants :)

dom filmerna är bra!

2009-09-22 @ 17:54:12
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0