NattaBloggen

Jaha då var det natt igen, och jag har slutat jobba för ca en halvtimme sen. Nu har jag bara suttit framför dumburkarna ( datorn och TVn ), och inget vettigt har jag kommit fram till.

Mamma, pappa och syster åkte iväg till Kreta i eftermiddags. Åhhh jag vill också komma iväg nu, Turkiet väntar i början av oktober. Det är förmodligen precis vad jag behöver, sol och värme och framförallt SEMESTER!

Så nu har man missat nästan hela veckans IDOL, mindre kul. Men så är det ju ibland, jobbet går ju absolut före. Det har varit ett bra "flow" på jobbet både igår och idag som gjort att vi blivit klara tidigare än utsatt tid. Detta gör mig glad, för det finns många nätter som blivit såååå sena då massa saker strulat och man har haft fullt upp ända till stängning.

Imorgon beger jag mig och köper nya arbetsskor innan möte på jobbet, innan jag börjar jobba. Det jobbiga är att skorna kostar typ 700kr, och det vill jag egentligen inte betala just nu men nu är det slutanvändt av systers arbetsskor.

Dags att sova!


GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0